Vägdag

Ja igår var se vägdag. Efter en vecka där fyra dagar spenderades i stugan med hamburgare ute på isen familjen dukade upp godis och chips på kvällarna, följt av tre dagar bestående av bara massa plugg där jag totalt missat tiderna så middagen har bestått av toast vid 20-21 tiden på kvällen, hade jag inga förhoppningar av något minus på vågen, så tänk då så paff jag vart när jag gått ner 0,9 kg!! 

Så nu är det bara 0,9 kg kvar tills jag når mitt andra delmål, som belöning där blir den en massage :) 

Denna vecka blir det fokus på maten igen, måste äta bra för att kunna få en mer hälsosam viktnedgång, sen ska jag komma iväg till badhuset iaf en gång denna vecka 👍 nu kör vi 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback