Träning

Idag vart det en sväng på EGO. Mamma skulle till sjukgymnasten som håller till där så åkte med henne och passade på att träna under tiden. Vart löpbandet idag och kan säga att det aldrig gått så bra någon gång att springa/jogga. Lätta steg, foten klarade det bra och jag orkade. Tänk att dom kg jag tappat nu har gjort så stor skillnad. Idag tjuv vägde jag mig och har nu totalt tappat 8.2 kg på mindre än 9 veckor. Är så nöjd!
Efter träningen vart det storhandling, och idag räknade jag poäng för det faktiskt, vart över en timme därinne med en vagn som vart tyngre och tyngre, så tog 40 minuters lätt promenad.
Snart är vecka 9:e förbi, och jag börjar få mer och mer kläm på vad man kan äta och hur mycket, detta kommer bli så bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback