Joggingtur

Igår ställde jag klockan en timme tidigare för att hinna upp dra på mig träningskläderna och ta en joggingtur, ja du läste rätt jag joggade! Jäklar vad roligt de var, orkade så mycket längre än jag gjorde innan jag började min viktresa. Imorgon blir det en till tur. 
Måste bestämma hem lite bättre träningskläder, har byxor som är bra och även T-shirts men måste ha något varmare på mig upptill som inte åker upp när man springer. 

Är faktiskt väldigt stolt över mig själv, som klarar av detta. Har gjort så många försök tidigare men aldrig lyckats förrän nu. Denna månad går mitt medlemsskap hos vv ut och jag tänker försöka fortsätta på egen hand, tror jag lyckas då jag fått en helt annan syn på både mat och träning. Mat har blivit något jag gillar, laga god mat och äta tillsammans med sallad, snabbmat är inte ens gott längre.  Godis har jag inte ett sug av längre, och chips mår jag illa av. Träningen har blivit en del av min vardag, en promenad om dagen plus tre-fyra träningspass i veckan. Får abstinens när jag inte tränar! 

Älskar mitt nya liv :) 

Nu blir det att krypa ner i sängen med denna goding ❤️






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback