Nytt år, nya möjligheter

Ja då har vi kommit in i 2016! Året börjar med en väldigt spännande månad. Den 30/12 ringer en tjej från en förskola i stan och frågar om jag vill jobba hela januari, självklart tackade jag ja då det är mest hemstudier just nu i skolan. Gillar att vara på dagis och lite extra pengar behöver jag absolut :) 

Har även tagit ett stort steg idag (stort för mig iaf) jag har anmält mig till Viktväktarna! Anna berättade att hon anmält sig så hoppade på jag också. Har funderat på de tidigare men har inte velat gjort de själv, så nu när Anna gick med så tänkte jag att jag kör också! Alltid lättare då man är två! 

2016 kommer bli ett toppen år, de känner jag på mig! Året ska innehålla mer vänner, äventyr, mindre kilon och förhoppningsvis en jäkla massa kärlek. 
Är skönt att säga hejdå till 2015, som känns som de varit ett ganska tråkigt år. 
så ut med de gamla och in med de nya, nu kör vi !!!!! 




Trackback