En tung uppförsbacke

Ja de känns som jag kommit till en tung jäkla uppförsbacke.. Men alldeles för stora skor på mig! Från att allt gick så bra och lätt vart de tvärnit. 
Vart alldeles för mycket för mig på en och samma gång. Sjukt mycket i skolan, jobb och vv. Igår tog de helt stopp efter att vi fick underkänt på våran projektplan. Där och då fick jag bestämma mig att jag inte kan hålla på med allt samtidigt. 
Dagarna har gått åt till att först jobba heltid, sedan hem och plugga fram till 23 åå kvällarna och sedan upp 05. Är sjukt impad på dom som klarar av de! 
Idag efter tentan åkte jag till chefen och sa att jag inte kunde gå på schema mer, kändes supertråkigt men jag måste fokusera på skolan. 

Nu är det två tentor kvar denna vecka. Längtar så tills på fredag då jag kan åka hem, ta ett glas vin och göra sånt jag gillar! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback