Torsdagkväll

Ja torsdag kväll, klockan är snart halv 10, mitt huvud dunkar så längtar till sängen. 
Dagen idag har gått bra, var iväg och storhandlade idag, och oj vilken storhandling de vart. Köpte frukt och grönt som fyllde en hel pappåse, så nu har jag hemma! 
Igårkväll var ingen rolig kväll, hade ätit mina poäng men var såå sötsugen där vid 20 tiden, och hade inget hemma, normalt hade jag tagit en frukt med dom var slut så fick ta de enda söta jag hade hemma, vilket var strössel. Fy mig!! 

Från och med denna vecka har jag invägning på fredagar, kände att de skulle vara bättre än söndagar, men vet inte riktigt, få se! 
Såg en grej som gjorde mig glad idag förresten, tog fram vågen och precis innan jag skulle kliva upp på den ser jag att den ändrar vikten från 0.00 till 1.3, så vågen lägger på 1,3 kg!!! Så då var de minut förra vecka iaf! Sjukt glad! Behövs nya batterier i vågen så är den på topp igen, samma som jag :) 


Älskar att kolla in på kylskåpet när det är välfyllt :)  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback