Tisdag och en massa fusk

Tisdag idag. Hoppade över att åka till skolan och skriva idag utan tänkte skriva hemma. Klev upp imorse och åt frukost och åkte till mamma för att ta mig en tur på skidorna, men fick en chock då jag upptäckte att de typ inte är någon snö kvar :O allt har ju försvunnit på bara några dagar. Så drog med mig mamma på storhandling istället. Åkte hem innan först för att duscha och byta om, efter dusch och så gick jag in i sovrummet och såg att dagen lyste vilket den inte skulle göra så kollade och de var blåskärm och datorn går inte att starta.. Har min uppsats på datorn vilket betyder att den är borta.. Paniken som uppstod när jag kom på de. Ringde våran datakille och fick komma med datorn på en gång och han skulle göra allt för att rädda datorn, så hoppas hoppas!

Vart storhandling sen och lite härlig kvalitetstid med mamma. Bjöd henne på en semla eftersom de faktiskt är fettisdagen så unnade jag mig en också. 
Köpte massa gott och onyttigt till pappas tårta då han fyller år nästa vecka, men hade världens sämsta karaktär idag och tryckte i mig choklad :( 
Men ny dag imorgon! 

Världens bästa hund! Tyvärr vart bilden lite suddig men han är så fin! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback