Hemmet

Har bor här sen slutet av september nu, och kan säga jag älskar lägenheten, tråkigt att alla kompisar bor så långt bort och kommer typ aldrig och hälsar på men förutom de är de toppen här :) 
Har fixat och grejat hemma sedan jag flyttade in, men först nu idag sitter jag här och känner mig nöjd. De enda jag ska fixa sen är balkongen och de blir så fort solen värmer lite och snön där är borta :) 
Balkongen har jag stor planer för. Dels ska de dit ett snyggt trägolv, nu ligger det en blå fuskgräsmatta där som tidigare ägaren lämnade. Golvet har två funktioner, dels för att de bli grymt mycket snyggare och dels för att böja upp golvet lite så inte lovis kan ta sig ut under räcket som idag går. 
Sen ska nätet upp hela vägen upp till nocken så hon inte kan ta sig över nätet häller. 
Sen ska jag glasa in en liten bit, för att stoppa vind och vatten att komma in på balkongen så lätt. Sedan ska även insidan räcket kläs med tyg och blommor ska köpas, åh vill ha vår nu!! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback