Aktivitetsarmband

Igår fick jag hem mitt aktivitetsarmband :) köpte det billigt från Kina och hade inga som helst förväntningar på det, men det fungerar jättebra :) mäter steg jag går, hur många kalorier jag förbränt, hur bra jag sovit, sen kan man ställa larm på den, som vibrerar istället för att låta, så vaknade upp på ett skönt sätt imorse :) 
Från min dörr till garaget, från parkeringen på skolan och till föreläsningssalen är det 2556 steg :p tänkte sätta ett mål på 10000 om dagen så bara den biten till och från skolan tar hälften av målet :) men idag blir det nog mer än 10000 steg då jag och Anna ska gå runt sidsjö efter skola och jobba :) 
De ser jag framemot :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback