24 fitcamp

För någon vecka sedan sprang jag på Jeanett utanför min lägenhet, vi har inte träffats på snart ett år så de var roligt. Hon frågade om jag ville börja träna med henne och det svarade jag självklart ja på! 
Vi var i måndags på ett infomöte med 24 fitcamp, där vi fick göra en scanning av kroppen för att de hur mycket fett, muskler och sånt man hade i kroppen. Sen kommer vi träna hårt i fyra veckor och jag kommer även äta/dricka måltidsersättningar under tiden. Efter dom fyra veckorna gör vi samma scanning på kroppen för att se om det blivit någon skillnad! Så ska bli riktigt riktigt roligt att se.

Vi hade en prova på träning i onsdags, kan ju säga att jag fick jobba HÅRT! Var riktigt jobbigt men roligt, och känslan när man var klar är ju obeskrivlig! 

På måndag är det första riktiga träningen! Då ska de göras ett fystest, och de är jag nervös för. Ska alla se på när man springer? Är idioten som ska göras, sedan Max antal armhävningar och Max antal upphopp! efter dess fyra veckor görs även detta om för att mäta skillnaden. 

Är grymt taggad inför detta men samtidigt nervös, kommer jag att klara av detta? Kommer jag orka? Kommer foten att klara de? Men jag ska kämpa järnet och kämpa till 310 %!! 


En bild på Sam får avsluta detta inlägg ❤️  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback