Onsdag och träning

Ja idag är det onsdag och som vanligt var det träning som gällde. Trodde fram till en timme innan träningen att jag inte skulle kunna träna idag då jag legat i fosterställning i soffan med världens magvärk idag! Tankarna gick mellan gallsten igen eller världens förstoppning och kom fram till att det mest troligt var förstoppning! Man kan tydligen få de när man lägger om kosten såhär som jag gjort. 
Men strax efter 17 bestämde jag mig att trotsa smärtan och åka iväg ändå. Det är jag glad över att jag gjorde. Trots att jag inte kunde ta i så mycket då jag inte ätit något idag pga magen. 
Idag hade jag med Anna på träningen, och vart grymt imponerad öven henne :) 

Nu blir det några timmars läsning innan jag kan sova, tenta på fredag :( känns inte alls bra! 

Ska tydligen vara bra mot förstoppning så provar väl lite då! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback