Ett sånt jobbigt inlägg

Ikväll är alla känslor uppe på ytan verkligen. Är ledsen över flera saker. 
Hur kan jag fortfarande ägna så mycket tid och energi på dig, som aldrig ger mig något tillbaka? Varför kan jag inte bara släppa och gå vidare för? Energitjuvar vill jag inte ha i mitt liv. Fast konstigt nog ger du också energi när vi ses, blir förvirrad :/ 
Sen du andra, kommer jag mista dig nu? Är våran tid förbi? Tror inte jag klarar av det just nu :( du betyder för mycket för mig av någon konstig anledning! 

Kommer jag någonsin träffa min kärlek? Finns han där ute? När kommer våra vägar att korsas?
Alltså kvällarna är inge bra! Man får alldeles för mycket tid att tänka!! Blir nog en film så man får tankarna på något annat! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback