En superbra dag

Dagen har varit hur underbar som helst, var ledig från skolan idag så tog en skön sovmorgon, låg kvar ett tag i sängen och myste med katten innan jag klev upp, städade lite hemma och sedan iväg till frisören, är två år sen jag satt i en frisörstol sist så var på tiden, och slog på stort idag, färg och klipp. Var till Carina och hon hjälpte mig verkligen med vad jag skulle göra för att de skulle bli bra. Vi la i en chokladbrun färg först och sedan lite röda slingor, inte röda så de skriker i håret utan de skiftar mest, sedan klippte in lite mot ansiktet och klippte snelugg och är såå nöjd. Två och en halv timme var jag hos Carina, en riktig mysig stund.
Åkte hem och la mig på sängen ett tag då jag fick feber och mådde inte så bra, men en tablett och lite sömn så var jag uppe på benen igen. Upp på ica för att köpa lite gott och sedan hämta upp Sandra, åka och köpa mat och hem till henne för middag och sedan film. En riktigt trevlig kväll tillsammans med en härlig vän.
Nu ligger jag i sängen och ska se lite tv innan det blir natt natt :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback