Söndag

Sol bjuder söndagen på, riktigt härligt och skönt, men nu vill jag ha höst, koftor och strumpor :) 

Igår vart de surströmmingsfest hos mamma och pappa, tillsammans med Andres och Marie, och syster och hennes Simon :) var riktigt trevligt men alltså lukten klarar jag inte av, så vidrigt, och de värsta med gårdagen var att papp tappade surströmingsburken i bordet och jag fick en dusch av spadet, usch så vidrigt, jag som inte ens äter surströmming.. 
Men förutom de var kvällen jättetrevlig, vi satt ute i paviljongen fram till kl 23:30 ungefär :) 

Idag har jag städat och fixat hemma, imorgon drar allvaret igång och så vill jag ha allt fint hemma så man kan njuta av ledigheten då man är ledig. 
Imorse vart jag bjuden på frukost hos en vän, mysig att börja dagen så :) 
Men nu är potatisgratängen snart klar, till den blir de pepparbiff, måste ju slå på stor sista semesterdagen såhär ;) 


Efterrätten igår, tillagas av mig :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback