Då var allvaret igång

Idag var första dagen i skolan för denna termin. Vi hade simulering, var som vanligt skitnervös innan men gick bra, jag gjorde inte så mycket, tog blodtryck och skrev upp parametrarna på tavlan :p 

Efter skolan åkte jag hem och läste igenom studiehandledningen och sedan bara tog de lugn, åt (drack) middag och väntade på mamma och lollo. Vi åkte ut på Birsta och köpte present till kusinen som fyller år idag, sedan var vi och lämnade tillbaka min symaskin jag fick av mamma och pappa på ikea, andra maskinen som inte fungerade :/ 
Men köpte mig en riktig maskin istället :) så nu blir det att börja sy :D 

Tidigare idag köpte jag även en massa bakgrejer :D nu blir det till att börja baka tårtor, längtar tills jag får hem allt. 



 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback