Regnväder

Usch vilket tråkigt väder de är idag. Regnar och blåser, riktigt höstväder. En sån dag man bara vill ligga i soffa och kolla film och dricka te. Men jag har inte tid med något sånt, på fredag har jag tenta, så det är hårdplugg som gäller. Vet inte om man vågar säger det men de känns faktiskt bra inför tentan iaf!

Tog mig en liten pluggpaus nu och satt och började gå igenom mina försäkringar och kom på in skoterförsäkringen, vilket gjorde att längtan efter snön vart ännu starkare!! Insåg att jag hade en dyr försäkring, eller den andra jag hittade var bara 400 kr billigare per år men halva priset på självrisken och en extra tillägg att om skotern skulle behöva stå på verkstad under säsongen så skulle man få ersättning för det, vilket är riktigt bra,

Aja inte så intressant kanske. Men har inte så mycket intressant att skriva så få räcka här :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback