Måndag

Återigen måndag, helgerna bara springer iväg. I helgen var jag som vanligt uppe i stugan tillsammans med mamma och pappa. Vi började fixa med golvet i köket som idag inte ens finns, bara en massa isolering där. Sedan var tanken att vi skulle påbörja tapertseringen på övervåningen men såg att spacklet sjunkit in lite så fick spackla en gång till... hatar att spackla!! eller spackla är väl okej men de som kommer efter nämligen att slippa! Men till helgen blir de upp med tapeterna iaf :)

Idag har jag påbörjat att spackla även hemma, men bara skarvarna får att sätta upp nya tapeter i kök plus att göra om en av väggarna i vardagsrummet.
Ikväll blir det även att sy lite till min sänghimmel jag ska göra :) älskar hösten får då kommer inspirationen igång att fixa hemma!

Bilden visar när jag har tagit bort valvet mellan kök och vardagsrummet :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback