Nya lägenheten

Har som jag tror jag skrivit om flyttat till egen lägenhet. 
Bor i en stor etta. 
Innan jag hittad denna lägenheten var jag på kanske 30 visningar, stackars mamma som fick följa med på nästan alla :p anmälde intresse på denna lägenhet i början av sökandet men skippade visningen då jag kände att det låg på fel ställe. Lägenheten vart såld och jag tänkte inte mer på det. Någon månad senare var den tillbaka till försäljning. Tänkte att okej de är väl värt att kolla på den iaf. Så drog med mamma även hit. Kommer in i lägenheten och bara faller för den på en gång!! Min drömlägenhet. Stort öppen kök med köksö, öppet mellan kök och vardagsrum, stor inglasad balkong. Två veckor senare stod jag med nyckeln i handen till MIN EGEN lägenhet! 
Älskad lägenheten som den var men kände att jag kan göra den lite bättre :) 
Här kommer några bilder 

Detta är i vardagsrummet. Här var det helt öppet, men kände att jag ville ha någon typ av sovrum så med hjälp av en underbar vän fick jag hjälp att bygga vägg. 


Här är väggen på plats. Passade även på att tapertserar om. Var gråa smutsiga tapeter innan, satte upp vita tapeter med vitt mönster i. 


På andra sidan väggen. "Sovrummet". Här har jag inte gjort något åt väggarna än. Men de kommer i framtiden. 

Så här ser resten av lägenheten ut: 

Mitt älskade kök, har dock gjort om lite där också fast bara i möbleringen. 

Så ser andra delen av köket ut. 

Badrummet 

Hallen 

Vardagsrummet.


Mitt vardagsrums bord. Är en kabelvinda jag tagit och målar. Vart riktigt snyggt och passade bra in hemma. 

Så ser min lägenhet ut. Stortrivs verkligen och kan ibland sitta och bara njuta av den. Jag har verkligen hittat
Hem! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback