Lista

Gissar att ingen läser detta men lägger upp en lista då jag har lite tråkigt för tillfället. 


1. Vem är din bästa vän? Har ingen jag skulle sägs är min bästa vän 
4. Vilket är ditt favoritnummer? Har alltid haft 11 som mitt favoritnumner 
5. Vad var det senaste du åt? I matväg var det fläskfilé och potatis annars lite ostkrokar igår kväll
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? En blå?
7. Hur är vädret just nu? Soligt
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Syster 
11. Favorit TV-program? Greys och desperate  housewifes
12. Har du några syskon? 2
14. Hårfärg? Brunt
15. Ögonfärg? Blå gröna 
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Påsk
18. Favorit månad? April  
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja några gånger har det hänt 
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Halvkollade på Änglagård- andra sommaren igår
21. Favoritdag på året? Oj de vet jag inte 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Ja de gillar jag inte, på sms går bra 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nä de tror jag inte jag kan
24. Kramar eller kyssar? Båda två 
25. Choklad eller vanilj? Choklad 
26. Har du tattueringar? Nej inte än men snart 
27. Vad lyssnar du på just nu? Farmors snarkningar 
28. Är du kär i någon kändis? Tråkig jag låter men nä
29. Vilka böcker läser du just nu? Böcker? Hur många läser fler än en samtligt? Jag läser Dödspendeln av moström 
30. Piercingar? Enbart i öronen 
31. Favorite movies? Dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta 
32. Ditt favoritfotbollslag? Kollar aldrig fotboll längre 
33. Vad gör du just nu? Ligger i sängen 
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smör och salt 
37. Hundar eller katter? Där kan jag inte välja 
38. Favoritblomma? Orkidé 
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja!  
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Som jag skrev förut så har jag ingen bästa vän men min käraste vänner är kille 
41. Har du älskat någon nångång? Ja  
42. Vem vill du träffa just nu? Mina morbröder med familjer 
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja 
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Ja, häftigt med otäckt 
45. Gillar du att flyga med flygplan? Gillar att när man kliver av så är man på ett het annat ställe men hatar att starta och landa
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? 
49. Lyssnar du på radio? Värdigt sällan
50. Hur gammal är du? 

Blir 24 iår 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback