Städdag

Idag har jag haft städdag hemma. Började man att städa ordning i städskåpet, så vi får in dammsugaren och sånt i skåpet så det slipper stå runt i lägenheten. Fixade även ordning på hyllorna i garderoben så nu var vi ordning på allt där.
Nu har jag precis satt mig efter att ha skurat alla köksluckor, har vita luckor med en väldigt dålig färg så allt fastnar så dom var mer brun än vit. men nu är dom skinande vita idag.Innan jag tog tag i luckorna bakade jag även än äppelpaj som jag ska ha med till middagen hos pappa ikväll. Efter det så dammsugade jag större delar av lägenheten och sedan skurade golvet också, svetten rann på mig när jag var klar. Allt detta medans min kära sambo sitter i soffan och spelar på någon nedrans handkontroll, sånt gör min vansinnig!!
Nu blir det en dusch innan vi sticker iväg till pappa för en gomiddag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback