Plugg!

Idag har vi inga föreläsningar på skolan, så idag sitter jag hemma och pluggar! har äntligen hittat ett upplägg för hur jag ska plugga, skönt. går inte att bara sitta och läsa rakt upp och ner i boken för mig!

Imorse var jag och lämna bilen på glasfirman då som ska byta ruta, fick låna en lånebil som var hemsk att köra, haha! Det är en automat men så fort bilen växlar slutar typ gasen att fungera och bilen tappar fart. Men sedan är det lite häftigt, när man låser upp bilen på nyckeln så finns det en knapp till, tycker man där åker dörrarna upp automatiskt haha, lite fränt men ändå ganska onödigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir till att plugga igen!

P.S Ser att jag har rätt bra med läsar (om man jämför man vad jag är van) Så snälla kommentera när ni varit in och säg vad ni tycker om bloggen!
KRam






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback