Minisemester

Har just nu en vecka ledigt från sommarjobbet :) Skönt med lite ledig, även fast jag bara jobbar 75%.
Denna vecka är det städning av mammas hus som gäller. Imorgon kommer fotograferna och ska knäppa kort för att sedan lägga ut huset på annons. Så nu städas det för fullt, på alla tre våningar och ute och "ladugården". Har redan slängt hur mycket saker som helst. Alla kartonger med kläder sen jag och mina syskon var små som mamma har flyttat med sig dom gånger hon flyttat, hon ville att vi skulle bli så pass stora så vi själv fick välja om vi ville spara några till den dag vi får barn. Jag sparade min mössa sedan jag föddes och en kofta som någon stickat.
Helst vill jag försöka ta mig ut till Birsta nu för att köpa spakel och sånt men lämnad min bil hos mamma sist så blir lite svårt att ta sig ut :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback