Inte onykter!

Jag var inte onykter när jag skrev mitt förra inlägg. Var bara jäkligt peppad. Peppad på att börja leva sundare. 
Men varför kan jag inte hålla det för?? Jag har blivit fruktansvärt lat av mig, speciellt med matlagningen, vi köper mat alldeles för ofta nu, lovar mig själv gång på gång att det är sista gången. Men har kommit på en idé som kanske hjälper. Jag ska skriva ut en stor kalender där jag kommer skiva dag för dag vad vi ätit och ha den på ytterdörren så alla kan se, då kanske vi inte fuskar lika mycket.
Sedan är jag sjukt sugen på att prova att köra LCHF ett tag! Har provar tidigare men bara halvhjärtat :/
Men mitt mål är att på julafton ska jag komma i mina "smal" jeans som jag sparat undan, dom är skit fulla men jag ska i dom :) Kanske att man ska "blotta" sig lite på bloggen också, skriva mina framsteg och framför allt snesteg..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback