.

Bloggen glöms liksom bort när det varit så mycket i skolan. Men jag ska väl ge bloggen ett försök till.

Denna helg jobbar Henrik natt, första natten var natten mot lördagen så han har jobbar två nätter nu, så en kvar sen är han ledig några dagar :)

Skolan går iaf bra :) Fick tillbaka omtentan jag åkte på första kursen, fick D på den :) Sen har vi hade en tenta, medicenberäkning..fick 1 ½ poäng från G :/ Det kändes lite surt, men bara på det igen, nytt försök om tre veckor.
Kursen vi håller på med nu känns skön, vi ska först hitta en vetenskaplig artikel och granska den, sedan skriva en rapport om något som har med hälsa att göra. Sen har jag sommarlov :)

Imorgon ska jag klippa mig, ska bli så skönt. Sedan ska jag gå förbi HSB och hämta ut pengar till renoveringen av köket som vi ska påbörja snart :) ska bli roligt att fixa till lite i köket, där spenderar man ju väldigt mycket tid, så vill ha fint där då :)

             
Lite av det som kommer hända i köket, kommer bli såå fint ;)
Kram kram







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback