Film

Dags för ny film recention!!

Black swan

Genre: Drama, Thriller

Handling: 

Nina (Natalie Portman) är en lovande balettdansös som vigt sitt liv åt att bli bäst. När förra stjärnan Beth (Winona Ryder) falnar står Nina på tur för att bli nästa stora namn. Med huvudrollen i en alternativ version av Svansjön måste hon lära sig att båda dansa som den vita svanen (något hon alltid bemästrat) men att även ta sig an den svarta svanens passion och kraft (något som är mycket svårare för henne). 


www.google.se

Jag tyckte filmen har helt värdelös. Hände inte mycket och filmen var skum. Ingen film för mig helt enkelt, längtade tills den var slut.

Den får av mig..

1/5






Vi har verkligen inte samma filmsmak! Jag älskade den här filmen och blev helt fast när jag såg den. Tycker att Natalie Portman spelade rollen så himla bra och slutet gjorde att filmen höjdes till en ny nivå ungefär. En av mina favoritfilmer nu, gillar psykologiska filmer jag ;)

2011-03-14 » 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback