Vilken underbar dag!

Klev upp 06:30 (inte så underbart) men det gick bra. Ät frukost, gick till bussen för att åka och träna. Tränade, duschade och på vägen ut så ringer mobilen, en tjej som berättar att jag kommit in på Sjuksköterskeprogramet i Östersund :D Blev så glad att jag började grina. Fick även reda på att jag ligger 1:a i Sundsvalls så chansen är stor att jag kommer in här också :D Ska iaf tacka ja till Östersund, sen få vi se om jag kommer in här annars blir jag kvar där.
Ringer till pappa och berättar, då berättar han även att jag blivit Moster igen :D Sam och Liam kom till världen idag <3

Kan det vara en bättre dag?? två underbara saker samma dag. Sjuksköterska har varit min dröm LÄNGE och äntligen kommer jag in!! Sen två små troll <3 underbart!!

Pusspuss





Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 » 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback