Skolstart

Har inte uppdaterat på ett tag nu...igen!
Men mycket har hänt sen sist. Jag var upp till Östersund i söndag, var väldigt konstigt att "leva" utan vatten. Är van att alltid ta med mig vatten till sängen när jag går och lägger mig, men då jag kom upp så pass sent att kiosken på vandrarhemmet hade stängt, och jag känner inte till staden så fick jag helt enkelt hoppa över något att dricka alls den kvällen och natten.
Upp och åt frukost på morgonen, liten hotellfrukost hade dom :) Sen iväg till skolan, trodde det skulle vara svårt att hitta men när jag kom ut från vandrarhemmet så var det bara att gå över vägen och jag var där jag skulle :)
Vi hade upprop med massa information, sedan kom kåren och sen rundvandring. När det var klart vid 11 tiden gick jag och sökte upp Anki som är ansvarig för programmet och hon ringde sundsvall för att höra hur det gått med uppropet i sundsvall, det hade gått VÄLDIGT bra om ni fråga mig, hade kommit in :D Lyckan spred sig genom kroppen när jag förstod att jag fick åka hem och gå i skola hemma, slippa sälja lägenheten och lämna allt.

Tisdagen var vi ledig, vilket var himla skönt, att få vila upp sig lite, för dom senaste nätterna har varit jobbig, neröv och det har resulterat i dålig nattsömn.

Så igår var jag på skolan för första gången :) Kännes superhärlig, trivdes verkligen.
Först en föreläsning om kursen omvårdad som är våran första kurs. Sen ett litet grupparbete om våra förväntningar på kursen. Gruppen var verkligen jättehärlig och man fick bra kontakt på engång :)

Idag har vi också varit ledig, så idag har jag och henrik varit nere på stan och handlat lite kläder :) Ett par byxor och två linnen till ett pris på 210 kr tillsammans :) Känns inte helt fel.

Imorgon är det bara en grej som står på schemat, bibliotektsgenomgång, trotts att jag varit på det förut så ska jag gå iaf, bara för att få mer kontakt men mina klasskompisar.
Hoppas på kåren på kvällen men några :)

P.s Nu design är på G, håller på att pysla med den nu!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback