..

Nu har plugget sakta börjat kommit igång, första redovisningen redan på tisdag. Jag har gjort så bra som jag kunnat men svårt du bokus inte skickar mina böcker... Beställde dom i onsdags men inte kommit än, ändå ska frakten vara 1-2 dagar, så senast i fredags skulle jag haft dom! Men jag har fått använt mig av avhandlingar och liknande, inte roligt att läsa igenom alla dom för att hitta svaret på EN liten fråga.. men men!

Idag har jag storstädat köket, till veckan får vi förhoppningsvis hem en diskmaskin :D Ska ringa om den imorgon!
Sen har jag bakat en Jordgubbscheesecake :) Någon som ätit den på ikea?? En sån har jag gjort :) Ska ta med den upp till Kim och Jeannet nu då det är dags för faightin (stavas)

Åt föresten as go middag idag, lagad av min egen lilla mästerkok :) Entricot med rostad potatis, whiskeysås och kokta morötter :) SÅÅÅ gott :) Plus ett glas vin till.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback