2010

 

Sammanfatta år 2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, åkt slalom bla.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ett tag bara :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej
 
5.Vilka länder besökte du?
Finland och Sverge

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011
Ja plugg!!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
13/1- blev tillsammans hem henrik.

8. Vad var din största framgång 2010?
Har blivit mycket modigare och stolt över mig själv

9. Största misstaget?
Vet faktistk inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt foten, sen förkylningar och sånt bara

11. Bästa köpet?
Har shoppat väldigt lite iår så har nog inte gjort något super köp

12. Vad spenderade du mest pengar på?
MAT!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag träffade henrik gjorde mig riktigt glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Den nedrans skitlåten microfonkåt....

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat och varit ute

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit det lugnt

18. Hur tillbringar du julen?
MEd famiilj och släkt

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Favoritprogram på TV?

Desperate housewifes

21. Bästa boken du läste i år?

Låt den rätte komma in

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet faktist inte :/

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Elvisp och matberedare

25. Något du önskade dig men inte fick?

Nå fick det jag önskade mig

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På födelsedagen tog jag det lugnt på förmiddagen och sen middag ute med familjen och Henriks familj

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja om jag fått kommit in på sjuksköterskeprog. på en gång.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Mycket mjukiskläder, annars jeans och tröja

29. Vad fick dig att må bra?

Henrik, musik och go mat

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
...

31. Vem saknade du?

Sofie

32. De bästa nya människorna du träffade?

Dom jag jobbat med på sibylla

33. Hur skulle du samanfatta år 2010?
Det bästa år hitills!!!






Vad fint att det står 2008 på vissa ställen ;)

2011-01-08 » 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback