,

Kanske dags för en uppdatering??

Hade min första tenta förra veckan, när jag gick därifrån kändes det jättebra, men ju mer jag funderar på det ju mer osäker blir jag :/

Har iaf påbörjar min andra kurs, Medicinsk vetenskap. Handlar om hur kroppen fungera. Har än så länge gått igenom hur cellerna är uppbyggda, hur DNS ser ut, rörelsesystemen, nervsystermet, hjärnan och musklerna :) Faktistk riktigt intressant :)
Har fått lärt mig om MS, vad som händer i kroppen då. Och sen att när man sniffar lim, så händer samma sak i kroppen som vid MS, det är lite läskigt! 

Idag är jag ledig, har spelat massa wii nu när vi har massa nya spel :) Snart ska vi göra oss klar för att åka till Mamma, ska bjuda på middag där ikväll :) Lina och Jimmie ska också äta där :) så då få jag träffa min älskade Saga, var länge sen nu :( Men som jag ska pussa på henne ikväll. Sen ska jag pussa en massa på Sam och Liam också <3

Är iaf helt säker på att jag valt rätt utbildning iaf, känns hur rätt som helst :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback