..

Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men har pluggat min lediga tid så lagt bloggen åt sidan. Har tenta på Torsdag så kommer vara dåligt med uppdateringar i veckan också.
Är ledig från lektioner och sånt imorgon och på Tisdag ska vi upp på KTC på sjukhuset :) Ska bli riktigt roligt att få pröva på det, för er som inte vet vad KTC är så är det metod övningar, dvs praktiska övningar, där kommer vi få lära oss ta blodprov, blodtryck, sy sår och liknande.

I torsdags fick vi även hem våran första katt :) En super söt katt som heter Annie. Hon är väldigt gosig och gillar när man klappar på henne. Det mysigast med henne är när hon kommer och väcker en på morgonen, då drar hon tassen över kinden på en :) Super mysigt!
Känner du någon som vill ha en katt? Gå in här och gå ner till Annie, där står det lite mer om henne och hur man kontaktar djurhemmet, men det går även bra att kontakta mig.
Detta känns verkligen jättejobbigt att skriva, älskar redan Annie men vi kan inte behålla henne eftersom hon redan ligger ute på annons :(  Men jag kommer vara nogrann med att hon kommer till en bra familj som ger henne all kärlek hon förtjänar.

dfdsfg






Jag har en fråga : Vad tycker du om killar som bloggar? Tacksam för svar

2011-02-21 » 15:29:20

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-07-07 » 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback