Längesen

Bloggen har haft semester under sommaren, som ni kanske märkt!
Men nu är vi tillbaka.

Vad har hänt sen sist då? Jo jag har jobbat 5 veckor i sommar, har verkligen trivts och hoppas jag får komma tillbaka snart och träffa mina tanter och gubbar igen :D Har jobbat på en demens avdelning om jag inte sagt det.

Annars så har vi renoverat köket :) Vart superbra. En riktigt färgstark vägg som verkligen gör att köket ser glad ut, om man kan säga så.

Har blivit gudmor åt Sam också, syrrans ena barn.

Imorgon kommer våran nya soffa också :D När vi fått den på plats och även fått upp våra tavellister och tavlor ska jag lägga ut bilder, även på det nya köket :)

Hörs imorgon!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback