s

En ung tjej som heter Tindra, fyra år och går på Sagas dagis, har cancer i levern och mår inte alla så bra. Hon har legat nersövd i två månader nu stor jag att det är, efter tre misslyckade levertransplantioner.
Cancer är en så hemsk sjukdom, och ännu värre är det när det handlar om ett barn :( En sån liten söt tjej.
Hennes tvillingsyster tycker det är konstig att syrran sover så mycket, hon måste vara väldigt trött.
Mamman driver en blogg där hon berättar hur det går, känslor och allt runt bloggen. Tårarna rinner när jag läser, det är SÅ hemskt.
Jag vill skänka ALLA mina tankar och kommer att be för henne.. Gör det du också.






Var med i min tävling som avslutas ikv :) kram <3

2011-04-12 » 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback