Just ja..

..ja har ju en blogg också.
Har helt glömt bort att skriva dom senaste veckorna.
Men som jag tror jag skrev i mitt senaste inlägg har jag fått jobb. Är inte det bästa jobb men jag trivs bra med tjejerna :) Sen väldigt skönt att få något att göra på dagarna och sen är ju pengar inte heller nå fel ;) Så dom dagar jag inte har lusten att jobba så får jag tänka: det blir en tapetrulle idag ;) så då får jag tillbaka lusten haha

Nu har jag äntligen sett till att göra en adressändrig, så min post kommer hit och att jag slipper åka till mamma och pappa för att hämta posten.

Puss puss





SV: Men kung! :D Vad vill du ha då??

2010-11-23 » 19:40:22
» emmi

Hej! Allt bra? :) kram

2010-12-15 » 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback