Älskar all snö :D

Vad jag verkligen älskar all snö ute :) Så mysigt när det är aldeles vit, är inte lika mörkt, sen hör det julen och vinten till att det är snö!
Det har snöat nonstop i tre dagar nu, så det är väldigt mycket :)
Får bli en skotertur snart, skulle igentligen försöka åka i helgen men är förkyld så blev inget av det, plus att det inte är så roligt att köra när det snöar så mycket, speciellt eftersom jag inte alls känner till skogarna hemma (fast jag bott där i 20 år) så om det snöar försvinner ju spåren och det blir svårt att hitta hem igen:P

Idag har jag bara legat i soffan och kollat film, var ner en snabbis på ica. Ringde biteline för lite middag och kollat robinson.

Imorgon kommer sandra och hampus hit, ska byta julklappar och så. Sen klockan 15 ska vi upp på grankotten och äta julbord med familjen :D SÅÅ mysigt det ska bli!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback