Onsdag och ledig dag

Idag är det en röddag, mitt i veckan. Önskar man kunde ha njutit av lite ledig tid men massa plugg att göra så har suttit med de från morgon tills nu. 
Mån tis och gått bra, både med jobb och mat. På jobbet har de varit lite halvsvårt att komma in, mycket namn som ska läras in och regler men de går framåt. 
Maten har gått bra, svårt på dagarna när man äter med barnen att få i sig någorlunda nyttigt med lite point, men har klarat mig och inte alls varit hungig. Igår vart jag bjuden på mat hos Anna, supertrevligt och gott, Anna som kan de här med vv visade massa och gav tips. 
Idag kom sötsuget för första gången, vilket inte låter som lång tid men för en som har sötsug 24/7 så är de lång tid. Sötsuget löste jag genom att skära upp en anans, så god och naturligt söt och helt gratis. 

Tog mig en promenad alldeles precis, men temperaturen står på -24 så vart en kort promenad 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback