Invägning 2

Funderar länge på om jag skulle skriva detta inlägg då denna vecka gått skit... Not!! Bara skoja, veckan har gått skitbra och vägde in på -3,3 kg! Så en total viktnedgång på 5,7 kg på två veckor. Är så jäkla nöjd! 

Veckan har som sagt gått bra, ätit gott och tom ätit tårta igår. Har inte fått in några promenader alls tyvärr då jag haft fyra tentor i veckan så all tid har gått till åt pluggning! Men i veckan så, ska få in tre pass tänkte jag. 

Idag gjorde jag en ny maträtt, körde vegetariskt. Gjorde morotsbiffar, och nedrans så gott de vart :) 
Efter maten tänkte jag unna mig något gott men kände mig snål med mina extra point, även om jag hade 28 kvar ;) så tog och gjorde egna chips i micron, har aldrig provar de förut men vart riktigt gott! Och endast 3 points. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback