Besviken

Känner mig riktigt besviken idag. Efter allt jag gjort för dig är man bortglömd på bara några dagar. Jag har ryckt ut mitt i natten för att du behövt det, men det var verkligen inte värt något för dig. Jag har öppnat mig totalt för dig men får fan ingenting tillbaka. Nu tänker jag inte lägga nå mer tid på dig! Tack för mig! 


Ja ibland blir man besviken på andra. Då jag inte vet vem jag ska prata med detta om så får bloggen bli den som få höra detta.  
Men jag känner mig så stark som person så detta är inget som kommer dra massa energi från mig som de skulle gjort för några veckor sedan. Sen är de klart jag blir sårad och besviken men fuck you, I Love myself to mutch! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback