HLR, tårta och tentaångest

Idag hade vi HLR utbildning på skolan, denna gång var det en prövning att vi lärt oss de bi övat på under utbildningen, så idag fick man certifikat på att man kan HLR för sjukvårdspersonal. Kommer ha träningsvärk i axlarna imorgon, tre timmars pumpande på dockorna gjorde sitt för armarna. 
Hoppas man inte behöver ha användning för sin utbildning men med tanke på mitt yrke är det rätt stor risk att man behöver använda sina kunskaper. 

Efter praktiken åkte jag hem och gjorde en tårta tills imorgon, vi är några ur klassen som ska sitta och plugga inför NKSE och går allt vägen på fredags är de sista pluggningen tillsammans, och tycker mina vänner är värd en tårta :) 
Och påtal om tentan, sån ångest!! Min mage är i uppror pga all nervositet inför tentan, jag kan inte sova inte slappna av :/ ska bli så skönt att göra den på fredag, hoppas bara den går vägen.
 
Inte världens snyggaste tårta, la inte ner mycket tid alls på den men hoppas den smakar bra iaf :) 

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback