Imorgon börjar det

Imorgon är det dags för första dagen på praktiken. Som vanligt är jag nervös men det ska nog gå bra :) eller jag vet de kommer gå bra bara jag kommer igång :) 
Fick idag även någon att skriva uppsatsen med, riktigt skönt att man äntligen lärt känna några i klassen :) 

Dagen idag har spenderas med mamma :) vi har varit på Birsta (ovanligt va?) jag kom hem med ett par nya supersnygga löparskor :) extra stabila för min fotled och bästa dämpningen i sulorna så nu kommer jag bara flyga fram. Har ställt klockan på lite tidigare för att hinna ta en kort tur innan praktiken börjar, bli spännande att se om jag kommer upp eller inte, jag som är så morgontrött :p 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback