Den perfekt lediga fredagen

Igår var en perfekt fredag, eftersom jag går så långa pass under veckorna var jag ledig igår :) 
Började dagen med att åka till stora syster där jag blev bjuden på frukost med henne och pojkarna, super mysigt! 
Efter de vart en lite mindre trevlig stund på dagen, skulle till läkaren och körde och de var ett riktigt halt på vägen och jag kom med sommardäck, försökte bromsa men gick inte riktigt så höll på att glidna in i en bärgningsbil som bärgade en bil som hade voltat på platsen. 
Men kom fram till läkaren, träffade en väldigt trevlig läkare. 
Efter åkte jag hem, han diska några tallrikar innan pappa ringer och säger han är klar, vi skulle nämligen åka och kolla på ny bil till mig :) hade hittat två vi skulle kolla på, väl ute i Birsta åkte vi in på en annan bilhandel och kollade, såg en intressant bil på en gång när jag kom in, stod inget pris på den och säljaren var inte riktigt säker, men vi tog en provtur i den och jag blev kär, men med tanke på att den var ganska ny kände jag att jag nog inte ha råd med den. Väl tillbaka berättar säljaren vad dom kostar och det var under min budget tom :D gick in på kontoret lite och pratade, pappa lyckades tom få ner priset ytterligare på den så nu är den min 😃  
Så på tisdag får jag mina nya fin bil... Efter att ha sökt och sökt så hittade jag den äntligen!! 
Nu ska jag bara få iväg min Volvo också :) 

Efter bilaffären åkte jag hem, bytte om och åkte in till stan igen, denna gång till Anna. Hon bjöd på tacos. Efter vi ätit tog vi bilen till sidsjön och tog två varv där innan vi åkte hem till henne igen och spelade lite tv-spel :) 
En perfekt start på helgen :)


De var ovant igår att själv vara patient, de är inte så ofta :p
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback