Onsdag

Ja idag är de onsdag och det har nu gått 8 dagar sedan jag började med fitcampen. Ställde mig på vågen idag och började grina.. jag har kämpat med maten, har tränat varje dag och förväntade mig något minus på vågen med den visade plus :( skrev ett mail till min coach och frågade vad jag gör för fel! Hon ringde upp på en gång och bad mig ta måtten istället för att stirra mig blind på vågen.. Pratade ett tag och efter samtalet tog jag mina mått och dom visade -3,5 cm i midjan, - 4 cm på rumpan så de hade ju gett resultat ändå :) jag som var påväg att deppa ihop och gå ner på Ica och köpa en chipspåse ungefär!! Men nu har jag bevis på att de faktiskt hjälper :) 
Nu är de dags att byta om och åka på dagens träning.. I regn och årets första åska 👍 men vi kör stenhårt ändå :)


Var nära att börja med denna smoothie istället..,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback