Djurägare

Har länge varit utan djur nu, vilket känns så konstigt då jag alltid haft djur runt mig. Men nu blir de ändring på det :) 
Först så kommer en liten sötnos och ska bo hos mig 

har äntligen bestämt mig för att skaffa katt igen, skönt att inte vara helt ensam varje kväll i fortsättningen :) 
Sedan har jag länge velat börja rida, min allergi har blivit bättre så nu jäklar :D jag har blivit hästägare :) Jag och mina systrar har tillsammans skaffat häst och jag får äntligen börja rida och hålla på med hästar :) lycklig tjej 

Detta är hästen :) Det roliga är att Lollo har ägt denna häst tidigare, men sålde henne och de har vi ångrat allihopa, men nu fick vi möjligheten att köpa tillbaka henne så nu står hon i båtar stall :) åh jag vill börja rida nu nu nu! :) 





» Tilda

Grattis :)

2015-05-16 » 22:53:56
» Tilda

Grattis :)

2015-05-16 » 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback