Inte skriva inlägg på kvällen

Ska inte skriva så mycket inlägg på kvällarna tror jag :p blir så känslosamt då ibland. 
Men ny dag och bättre tankar :) Varför sörja över folk som inte är värd än? :) 

Imorgon är det daga för tenta.. Usch så nervös! Tyckte de kändes jättebra för ett tag sedan men sen läste jag en tråd på fb från en tjej i klassen och fattade verkligen noll :( så nu är känslan nere på botten! Men jag har verkligen gjort mitt bästa har pluggar fram till 02 varje kväll ungefär sista veckan, plus att jag pluggat en massa under kursens gång. 
Men det finns ju omtentor, och jag skulle nästan bli brydd om jag inte skrev omtenta för de får jag göra typ varje gång haha. 
Men håll tummarna för mig imorgon. Sista dagen på terminen, sista dagen på år 2, till hösten börjar jag 3:e och sista året :D snart klar!!!! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback