Åh där dög de av

Ja både bloggandet och träningen har varit dåligt sista veckan. Men jag får skylla på en tung tentaperiod som tar all tid och energi just nu, har tre tentor den närmaste tiden, två på fredag och en fredagen efter! Men sedan är det ledig från skolan! Börjar även mitt sommarvikariat på onsdag och de längtar jag till, ska bli så kul att komma tillbaka till avdelningen! 

Men tillbaka till träningen. Jag är helt säker på att jag kommer att förbättra mitt resultat på fystestet iaf trots fruktansvärt dålig vecka nu sista veckan! Men nu kan de bara bli bättre!! 

Samtidigt som tentorna stör mycket så försvann helt min motivation, Jeannett vart sjuk och jag behöver någon vid min sida. Sedan vart jag dö less på mina drycker, men där får jag skylla mig själv då man kan blanda på 1000 olika sätt men jag körde enbart på med samma hela tiden. 
Men träning imorgon och sedan stenhård träning och diet inför måndagens fystest!! 
Kommer bli så mycket enklare att hålla både träning och maten då jag börjar jobba också, då måste jag äta frukost, lunch och middag för att klara av dagarna. Sedan rör man sig hela dagarna så kommer få in betydligt med vardagsmotion också. 

Men ny dag nya tag!! 

Det här har det tyvärr blivit alldeles för mycket av sista dagarna! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback