Lördagkväll

Lördag kväll och jag sitter i soffan ocg degar.. Såg framemot en skön kväll i soffan men usch så uttråkad jag är :( 

Tänkte iaf passa på att uppdatera lite om viktnedgång och träning. Har helt lagt om mitt tänk, förut ville jag gå ner i vikt för en speciell människa, men nu gör jag det enbart för min egen skull, för att jag ska må bra med mig själv. 

Jag kom igång med träningen jättebra efter nyår, körde stenhårt och hittade verkligen glädjen i att träna. Tyvärr sa foten ifrån lite och jag tapade motivationen lite :( men rör på mig betydligt mer nu är innan och har på två veckor tappat 4 kg :) fast att jag fuskat med McDonalds :p 
På måndag börjar jag praktiken på sjukhuset vilken kommer innebära med aktiva dagar då man inte sitter still så mycket. 
Snart flyttat jag hem igen också och då blir det lättare att träna på vägen hem från sjukhuset också :) 
Jag ska lyckas denna gång och är stensäker på att jag kommer göra de :) 


 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback