Ett må bra inlägg

Vad saker kan vända fort! 
Utan att jag ha berättat de har hösten varit riktigt jobbig. Svårt att känna riktig glädje, känt mig ensam och allt har gått tungt. Skulle inte säga att jag varit deprimerad, bara lite mindre glad. 
Men så helt plötsligt vänder allt! 
Jag kommer att fortsätta mina studier, börjar redan på måndag, och nu är det bara att köra tills jag är i mål, med min legitimation!! 
Jag beslutade även strax innan jul att jag skulle sälja lägenheten och flytta närmare stan, är visning av min lägenhet tisdag och onsdag. Jag har fått tag i en hyreslägenhet i Haga, centralt och bra :) även om lägenheten är mindre så kommer de bli mycket bättre. Stortrivs på Alnö och älskar min lägenhet, men de är lite för långt från stan. 

Jag har även kommit igång med träningen. Denna gång verkligen fastat för de också, känslan när man tränar går inte att beskriva. Lyckan som infinner sig har jag aldrig känt förut. 
Nytt år, nya tag. De kan man verkligen säga. 2015 är mitt år, året då jag ska bli den jag verkligen är. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback