Sista semesterdagen

Ja idag är sista semesterdagen, sedan är det bara lördag och söndag innan de är dags att återgå till skolan. Är en blandad känsla att gå tillbaka, skönt att få en vardag igen och att kicka igång sista året på utbildningen. Men man blir så fort bortskämd med sovmorgon och lata dagar. Men det kommer ju helger som man få sova på och ta de lugnt :) 

Som jag skrev i förra inlägget blir det praktik, ska vara fyra veckor på vårdcentral, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av den praktiken, svårt att föreställa sig vad man ska göra, har knappt varit på vårdventral som patient själv, dom få gånger jag varit där har jag träffat läkaren så blir spännande att se vad man få göra. Tråkigt att jag ska vara själv på min praktikplats, hade varit skönt att ha någon student att bolla med men men :)  

Ska se till att njuta av helgen allt som går! Är hund och kattvakt hos mamma och pappa inatt och de gillas, längtar så efter att själv få bo i hus, kunna sitta på bron och andas in lantluften, har djur som springer in och ut, ja oj vad jag vill köpa hus snart! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback