Återuppta bloggen försök 132

Gör ett försök till att gå igång bloggen! Nu har jag ju faktiskt saker att skriva om. På måndag börjar skolan, en vecka på skolan och sedan åtta veckors praktik, första fyra på vårdcentral och andra fyra på rättspsyk, ska bli väldigt spännande men nervöst, men återkommer mer om de sen :) 

Nu kan jag faktiskt säga att jag äntligen kommit igång med träningen, men har skippar gymkortet som bara kostar pengar och inte används. 
Förra veckan kom jag ut på promenad fyra gånger, denna vecka är jag redan uppe i tre, så blir minst fyra :) och jag längtar tills jag ska ut och gå, för mår så bra då. 
Har sån tur att jag har underbara Anna som promenadkompis :) i tisdags gick vi ett varv runt sidsjön med truls, vart lire lugnare tempo då truls fortfarande är liten och inte orkar så mycket :) 
Idag åkte vi dit igen, men utan hund och de vart två varv :) känns i mina vader just nu, fast de inte är så långt runt så tar de bra på mina otränade ben :) 



Imorgon bitti är de dags för tenta x2, två tentor på samma gång, samma tid som en, så spännande att de hur de går! Håll tummarna 👍






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback