en sån himla lista

1. Hur gammal är du om fem år? 30. Känns sjukt att det är hela fem år dit. Jag har åldersnoja redan.

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma, Lina sam och Liam 

3. Hur lång är du? 175

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The bourne lagacy ( om den stavas så?)

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Gör de, jag kommer strax 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, nära familj och vänner så ringer jag annars sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skild men har hittat tillbaka till varandra 

10. När såg du senast din mamma? idag 

 11. Vilken ögonfärg har du? Grön

 12. När vaknade du i dag? Runt 09 tiden 

 13. Vilken är din favoritjulsång? Nu tändas tusen juleljus? 

14. Vilken är din favoritplats? Stugan i Jämtland 

15. Vilken plats föredrar du minst? Stockholm 

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kvar i Sundsvall med jobb som utbildad sjuksköterska, i ett hus med familj j

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Konstiga ljud

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? oj kommer jag inte ihåg, skrattar ofta 

19. Hur stor är din säng? 160 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? linne och trosor 

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken, har alltid haft fyra men tagit två till stugan så ska införskaffa nya hem 

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett 

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota 

 26. Är du social? Både ja och nej, när jag känner mig bekväm är jag väldigt social men inte annars 

27. Vilken är din favoritglass? ben & Jerry

28. Vilken är din favoritefterrätt? Stuvade makaroner och korv 

29. Tycker du om kinamat? Ja de är gott 

30. Tycker du om kaffe? Nä usch 

31. Vad dricker du till frukost? mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Nä jag sover mitt i sängen 

33. Kan du spela poker? Ja, gillar att spela men det tar sån tid så orkar aldrig spela klart 

34. Tycker du om att mysa/kela? Finns väl inget bättre

35. Är du en beroendemänniska? Ja, fast bara på bra saker :D

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej de gör jag inte 

37. Vill du ha barn? ja de vill jag ha, helst två barn 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Sen har jag läst spanska och tyska på skolan och läst finska själv men kommer inte ihåg annat än dom snuskiga orden typ :/ 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, två gånger, engång med blåljus till sjukhuset efter att ha voltat med bilen, och andra gånger när jag bröt foten så den pekade åt en annat håll 

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, tycker havet är lite läskigt 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Heminredning 

 42. Äger du dyrbara smycken? Ett lite dyrare halsband men annars inga dyra 

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? sveriges bästa hemmabagare 

 44. Kan du rulla med tungan? Japp 

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Det måste nog vara min systerson Sam

46. Sover du med gosedjur? Nej, eller har en hund som alltid legat på min säng men inte så jag ligger och kramas med honom 

47. Vad har du för ringsignal? Just give me a reason

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja jag har en kofta och en mössa som jag hade när jag var nyfödd som jag sparat till mina framtida barn. Sen har mamma kvar en massa kläder 

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina köksredskap med rött handtag.

 50. Flirtar du mycket? Nä är dålig på de 

51. Kan du byta olja på bilen? Ja de är nog inga problem 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej 

53. Vilken var den senaste boken du läste? Kommer jag inte ihåg :O Eller massa kurslitteratur men vanlig bok var längesen 

 54. Läser du dagstidningen? Aldrig i tidiningsformat, men alltid på internet 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 

56. Dansar du i bilen? Dansar i bilen? Sjunger gör jag men dansa är lite svårt 

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Dom få gånger jag lyssnar på radio är det NRJ 

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Syntom på massa sjukdomar 

 59. När var du i kyrkan senast? Midsommardagen då min syster och hennes Jimmie gifte sig 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Måste ha varit idrottsläraren HG 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två nätter 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Pappa när han hjälpte mig att överleva ungefär 

63. Vad lyssnar du på just nu? Surret från fläkten på datorn.. skulle behöva köpa en ny, mina kurskamratet dödar mig nog om jag tar med denna på föreläsningarna 

64. Har du varit med i tidningen? Ja, i en sån frågesak längst bak i tidningen

65. Vad är det konstigaste du ätit? 

66. Vem såg dig naken senast? K

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa

 68. Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, men är öppen och trevlig och får mig att skratta 

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Johannes eller Lina. Eller ingen. Måste bli bättre på det där.

 70. Har du någon piercing? Öronen

71. Din största vinst? Första pris på chokladhjulet, så vann en stor dajm!

72. Civilstånd? Singel...

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, st.nu, expressen, massa bloggar

74. Är du fåfäng? Nä kan jag inte säga :P

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja finns saker jag ångrat, fast mest ångrar jag sånt jag inte gjort

76. Hur gammal är din pappa? 50.

77. Vilket är ditt drömjobb? Sjuksköterska 

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Köpa hus

79. Vad har du haft för husdjur? Hundar och katter

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har många hemligheter, har varit hemligt förälskad i en kille i nästan två år, kan inte ta i nylonstrumpbyxor 

81. Svär du ofta? Tror inte jag gör det längre, förutom då det behövs!

82. Sverige när det är som bäst? Sen vintern, tidig vår, då solen värmer, men snön bär skotrarna

83. Kan du åka slalom? Nja, åkt en gång, kom ner och ramlade inte en gång 

84. Vad har du ätit i dag? smoothie, kycking, och broccolisoppa 

85. Vad har du för utbildning? Gymnasie utbildning och en pågående universitetsutbildning 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? haha mina vader 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen 

88. Vilken är din bästa egenskap? Duktig på att lyssna 

89. Vilken är din sämsta egenskap? Dåligt tålamod 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 

91. Saknar du något? Pojkvän :P 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja de tycker jag är jätteviktigt 

 93. Vad gör dig ledsen? Oärliga människor, folk som sviker 

 94. Vad gör dig glad? Mina vänner, choklad och kärlek 

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej

96. Vad ska du göra i helgen? I helgen ska jag njuta av att äntligen kunna lägga tentan bakom sig, och då blir det stugan och börja tapertsera och måla :D 

 97. Vad är det knasigaste du gjort? oj kommer inte på något nu 

 98. Vad har du för laster? Gosaker 

 99. Vem är din förebild? Har ingen direkt förbild, men många jag ser upp till 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Krypa ner i sängen

 

Sverige när de är som bäst!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback